Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Informacja o zakresie działalności OPS w Trzebini w tekście łatwym do czytania (ETR)

Utworzono dnia 18.03.2024
Czcionka:

Potrzebujesz pomocy, jesteś bezdomny, nie pracujesz, jesteś chory lub niepełnosprawny, doświadczasz przemocy możesz otrzymać pomoc.

Przyjdź do Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini powiedz, że potrzebujesz pomocy.
Główna siedziba Ośrodka to budynek przy ul. Kościuszki 38 (naprzeciwko Stadionu Miejskiego).

Na ulicę Kościuszki możesz dojechać autobusem lub busem. Musisz wysiąść na przystanku „Mały Rynek” i kierować się główną ulicą w stronę dworca kolejowego.
Możesz przyjechać autem, parking znajduje się za budynkiem Ośrodka.
Wejdź wejściem głównym na salę i podejdź do stanowiska obsługi. Tu powiesz jaką sprawę chcesz załatwić. Pracownicy powiedzą Ci co masz robić dalej. 

Ośrodek Pomocy Społecznej otwarty jest od 7:00 i  zamykany:
Poniedziałek, środa i czwartek o 15:00, 
wtorek o 17:00,
piątek o 13:00.

Jeśli nie możesz przyjść możesz do nas zadzwonić. Numery telefonu 32 6121 510, 32 6110831
lub napisać list (adres: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 38, 32-540 Trzebinia) lub wysłać e-mail: ops@um.trzebinia.pl, ePUAP: oh481e9eon